Reklamace
Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány pouze písemnou formou v rámci příslušné záruční lhůty po předložení dokladu o nákupu nebo řádně vyplněného záručního listu.
Firma Aquatop s.r.o. neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud dopravu sama nezajišťuje. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal při převzetí zásilky neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Reklamace:
1) Reklamaci nám zašlete na email: info@aquatop-rakovnik.cz. Zde uveďte číslo faktury a co nejpodrobněji druh závady.
2) Reklamované zboží přineste osobně nebo zašlete jako obyčejný balík na adresu:
Aquatop s.r.o.
Havlíčkova 383
269 01 Rakovník
3) V zákonné lhůtě 30 dní od převzetí reklamovaného zboží Vám zašleme vyjádření s postupem, jak bude reklamace vyřízena.